knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Rob Derksen - WaarBenJij.nu knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Rob Derksen - WaarBenJij.nu

knysna

Door: Rieky

Blijf op de hoogte en volg Rob

06 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Hoi eindelijk een schrijven van mij!we zitten nu in knysna maar wat rob niet
vermeld probeer ik toe te voegen. Ons hotel in kaapstad is een oud herenhuis mooi! Maar ons bed kraakte net zo hard als de planken vloer en het plafond maar voor de rest was het helemaal top. Na 11 uur vliegen kwamen we aan op de luchthaven en wat zien we een chauffeur met het bordje derksen wat wil je nog meer wensen! We zijn op de tafelberg geweest. Wouter dat is in ieder geval een pluspunt. Maar het robbeneiland hebben we niet gehaald. Daarvoor in de plaats zijn we naar de kaap gereden ook mooi , maar dan kom je een groep bavianen tegen zomaar.niet in woorden uit te leggen geweldig.de stad is een verhaal apart zeker nu we verder reizen. We eten en drinken naar hartelust want alles is goed .dit tweede hotel is weer een heel ander verhaal we wanen ons in een "rustoor
d".en dat is nog lang niet de bedoeling.een volgende keer reageer ik sneller op jullie leuke berichtjes terug tot schrijfs groetjes van rob en rieky.

• 07 Maart 2014 - 08:11

Ton En Renee:

Goedemorgen
    Net jullie verslag weer gelezen fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebt. Ja en dat kraak hotel moet je dan maar op de koop toenemen. Die bavianenlijkt met ook heel mooi. Nou nog veel plezier en geniet ervan.

groetjes. Tonen renee.

• 07 Maart 2014 - 12:29

Richard:

Leuk om te lezen, geniet ervan!

Groetjes,
    Richard

• 08 Maart 2014 - 11:03

Ans Van Kessel:

Pas net jullie verslagen gekregen via Nicole, sta waarschijnlijk niet op de lijst van de mail.
    Zo te lezen is het allemaal prima met jullie, we gaan het nu ook volgen, geniet ervan,
    Groetjes uit Lith.

• 08 Maart 2014 - 13:23

Hanny Van Oursouw:

Hoi, Riekie en Rob
    Ik ben op het moment bij Wim en Nelleke in Valkenswaard en had het natuurlijk
    ook over jullie. Ik heb nog steeds niets van jullie gehoord, dus jullie opgezocht
    bij "waarbenjenu.nl" en we lezen dat jullie het heel goed maken tot nu (Kaapstad en Knysna)
    We wensen jullie nog een heel mooie vakantie, geniet maar lekker en ik weet nu waar ik jullie reisverslag kan vinden.

Groetjes van Hanny en ook van Wim en Nelleke

• 11 Maart 2014 - 10:26

Wouter Wehberg:

Beste Ricky en Rob,
    Goed om te lezen dat het jullie goed gaat. Ik begrijp dat ik terug moet naar kaapstad voor de tafelberg. Dit zou geen straf zijn. Geniet er met volle teugen van.

groeten van wouter