zuid afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Rob Derksen - WaarBenJij.nu zuid afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Rob Derksen - WaarBenJij.nu

Door: Rieky

Blijf op de hoogte en volg Rob

09 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Hoi lezer, vandaag hebben we weer een pas gereden de swatbergpas nou, nou, waarom ik zo reageer komt door de dag van gisteren ook toen een pas rob vind dit leuk ik niet . Verder geen uitleg ! Met jullie 20gr hebbenwedat vandaag niet gehaald. Maar morgen is het weer beter. Het ontbijt was heel gezellig en de huisarts van ons ans zit hier ook wat is de wereld klein. We hebben struifvogels gezien" plenty" hier wordt alles afgestofd met die veren een verhaal apart, want rob heeft gisteren de biefstuk gegeten.groetjes en tot schrijf roriderksen

• 09 Maart 2014 - 21:53

Marijke:

Hallo mensen
    Wat een schat aan ervaringen nemen jullie mee naar huis!! Maar zo ver is het nog niet, want jullie
    zijn nog lekker aan het genieten.
    Heel fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt.
    Een warme groet,
    Marijke

• 09 Maart 2014 - 22:28

Ans:

Hier lijkt het inderdaad wel zomer. Maar hopen dat het daar ook weer wat beter wordt.
    De week is zo weer om, dan kunnen wij op de foto's de passen bekijken.
    Ik denk dat het maar goed is dat er geen geluid bij zit.
    Geniet ervan,
    Groetjes J.P.A.